Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2014 23:14 - Давам безплатни съвети
Автор: touyarima Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1151 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 01.05.2014 23:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И тъй както се казва - човек без работа. За ирония на съдбата аз обаче си имам такава, даже и в повечко. Винаги са ме интересували проблемите, от каквото и да е естество и затова реших да си отворя канторка- е тъй да се каже блог. Считайте ме за съветник или психолог както ви отърва, само че такъв който няма грамота за завършен специализиран курс по психология, а само глава на раменете. Ще попитате какво има в тази глава? Еми ще разберете ако попитате...

По принцип се казва, че за да накараш един човек да се открие пред теб трябва да го предразположиш, но тъй като ние сме в интернет пространството - това се смята за по-голямо предразполагане от колкото може един психолог да ти предостави.

Първо: Незнам нито име, нито години ... общо взето нищо за никои
Второ: Ще го узная единствено ако искаш
Трето: Не таксувам на час
и като последно: имаш варианта да се съгласиш или не с моето мнение 
Общо взето свободия...

Като заключение ще подчертая, че понякога прибягвам до ирония - което е малко антиреклама, но по-добре да чуеш грозната истина, отколкото красивата илюзия.




---- Арис


 


Тагове:   съвет,


Гласувай:
3



Предишен постинг

1. shining - Интересно, интересно. . . . :) ...
02.05.2014 00:18
Интересно,интересно.... :)
Може и да си запиша час :) ,само че аз съм много любопитен и се страхувам,че ще се увлека в задаване на въпроси и няма да мога да се спра :)))
За себе си?- ами заповядай ми на гости-толкова много редове изписани. А и между редовете... :)))
Приятно ми беше! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: touyarima
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14862
Постинги: 6
Коментари: 1
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930